leuke dagen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Kilian

leuke dagen

Bericht door Kilian »

heey,,
afgelopen 2 dagen waren echt super nice en dacht, moet het ff kwijt dus vandaar.

gisteren heeft mn moeder gebeld naar t VU, ik kon niet bellen want al die tijden zijn lekker handig onder school tijd. mijn moeder moest een
hele boel vragen beantwoorden en die vrouw aan de telefoon heeft gezegt dat het klonk alsof ik erg overtuigd was en dat ze dacht dat ik
er al een heel eind klaar voor was en dat ik op de wachtlijst voor adolecenten en volwassenen kom aangzien ik over een jaar bijna 18 ben :D
vanmorgen komt mijn moeder naar mij toe om te zeggen: ehmm ja ze hebben ook van die hesjes die je borsten plat drukken,, misschien moet je die maar even
bekijken want dat lijkt me wel wat voor je.
ik helemaal blij dat ze dat geen onzin vind en dat ze dr helemaal geen probleem mee heeft :D

toen op school, kom ik aanlopen bij vrienden, staat daar een jongen die bij mij in een cluster klas zit waar ik wel is mee praat.
ik ken hem vanaf dit school jaar.
zegt vriendin 1: ja debby (ze weten niet dat ik transgender ben) is het enige meisje waar ik niet mee vecht want zij is echt sterk.
jongen van cluster klas: MEISJEEEE?????????? waaat ?? serieus? dacht echt dat je een jonge was...
ik helemaal blij, hij schaamt zich kapot :$
maar ben echt blij dat ondanks mijn stem en alles hij me niet als meisje ziet :wship:
2 uur later kon ik die big smile nog steeds niet van me gezicht halen haha

hoop dat jullie ook dit soort super dingen mee maken
achja, thanx voor t luisteren moest t echt ff zeggen
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Jasper

Re: leuke dagen

Bericht door Jasper »

jij hebt mmoie dagen gehad zeg! Fijn voor je! En dat van die jongen, erg herkenbaar. Toen ik nog niet als jongen door het leven ging, werd ik al vaak zo aangesproken. Man, wat was ik dan blij!
wat de moeite waard is is de moeite waard
Kilian

Bericht door Kilian »

ja dan heb je toch weer de bevestiging van ja.. ik ben wordt toch echt als jongen gezien
Harro

Bericht door Harro »

Fijne reactie van je moeder ook.
Verder overkomt het mij ook regelmatig dat mensen me als man zien/aanspreken en zich daar dan achteraf schuldig over voelen. Heel herkenbaar dus.

Dat er maar veel van dit soort dagen voor je mogen volgen ;)
J1nny

Bericht door J1nny »

Henrico schreef: Verder overkomt het mij ook regelmatig dat mensen me als man zien/aanspreken
Overkomt mij ook zeer regelmatig, maar of ik er echt blij van wordt.................
Fay

Bericht door Fay »

Nieuws als dit blijven posten, there u go :)

Joyy
Kilian

Bericht door Kilian »

@jinny nee das voor jou inderdaad een heel stuk minder fijn, om het maar even zacht uit te drukken
J1nny

Bericht door J1nny »

Ik kan het e mensen niet eens kwalijk nemen, passabel nul als ik ben.
Maar je denkt dat je er redelijk uit zie en boem.
Ok, het zal zo zijn.
Maar prettig voor jou.
Gefeliciteerd.
Trek je alsjeblieft niks aan van deze al wat oudere chagrijnige M to F trans. :mrgreen:
Kilian

Bericht door Kilian »

geeft niet, help vaak om beetje te klagen ;) komt uiteindelijk vast wel goed
en anders moet je je nergens van aan trekken al is dat vrij makkelijk gezegt.
maar thanx :)
Jake

Bericht door Jake »

Dit doet me ineens denken aan een keer dat ik van m'n fiets was gesleurd door een groepje jongeren en was "mishandeld" door een van hen. Toen kwamen er mensen aanzetten en riep een vrouw tegen hem "KUN JE WEL TEGEN EEN MEISJE?!". Hij was echt geschrokken en schaamde zich omdat hij een meisje had geslagen xD lol Ik was niet echt gewond ofzo hoor, enkel wat blauwe plekken. Achteraf gezien vond ik het wel een mooi verhaal omdat ik het halve politiebureau van binnen heb gezien (waaronder van dat spiegelglas wat je ook altijd op tv ziet ;D).

Maar goed, dit deed me daaraan denken omdat ik toen nog lang haar had, maar wel vaak voor jongen werd aangezien.