Nieuwe baan?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwe baan?

Bericht door AnneCeleste »

Mijn collega's zijn niet blind of doof 😅
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Nieuwe baan?

Bericht door Marije »

Ja, je stem kan wel echt het verschil maken...
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Nieuwe baan?

Bericht door layla »

Marica schreef: 18 jan 2023, 12:01 Ik heb vanaf dag 1 dat ik uit de kast was, mijzelf gepresenteerd als vrouw. Dat was op een bouw in Rotterdam zuid waar ik de hijskraan machinist was. Ik ben toen ook meteen aangesproken met mijn nieuwe naam. Ik ben van mening, maar dat is mijn mening, dat wat je 100% bent, dat ook uitstraalt.

Ook al had ik geen borsten, geen lang haar, geen make-up. Mannelijke kleding en al.
Mooi gezegd! Ik geloof er ook 100% in dat je dat kan uitstralen :clap:
pre-op MTF
Nikkie
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 apr 2021, 15:47
Gender: Trans MtF

Re: Nieuwe baan?

Bericht door Nikkie »

AnneCeleste schreef: 18 jan 2023, 13:47 Misschien helpt het dat ik op een universiteit werk, een plek die toch best wel gefocused is op diversiteit en inclusiviteit.
Ik denk dat dit wel een ding is waar je naar kan zoeken in een nieuwe baan Layla. zoek een werkgever die dit hoog in het vaandel heeft staan.
Overheid, Universiteit, etc... Daarnaast kun je ook een toekomstige werkgever screenen op Diversiteit en exclusiviteit (zie linkje) https://nl.indeed.com/carrieregids/baan ... ve-cultuur.

Succes met zoeken!
Zelfs de meest ingewikkelde puzzel bestaat uit stukjes
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Nieuwe baan?

Bericht door layla »

Nikkie schreef: 19 jan 2023, 09:39
AnneCeleste schreef: 18 jan 2023, 13:47 Misschien helpt het dat ik op een universiteit werk, een plek die toch best wel gefocused is op diversiteit en inclusiviteit.
Ik denk dat dit wel een ding is waar je naar kan zoeken in een nieuwe baan Layla. zoek een werkgever die dit hoog in het vaandel heeft staan.
Overheid, Universiteit, etc... Daarnaast kun je ook een toekomstige werkgever screenen op Diversiteit en exclusiviteit (zie linkje) https://nl.indeed.com/carrieregids/baan ... ve-cultuur.

Succes met zoeken!
Heel handig! Ga hier zeker op letten.. Dankjewel :hbeat:
pre-op MTF
Plaats reactie