topical T/plaatselijke testosteron?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
JayDoe
Voornaamwoorden: NL:Zij/haar EN:She/they

topical T/plaatselijke testosteron?

Bericht door JayDoe »

Weet iemand hoe ik hier aan kom in nederland?

Voor uh.. redenen... :D
Sharoncher
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: topical T/plaatselijke testosteron?

Bericht door Sharoncher »

Androgel wordt opgenomen door de huid. Maar is op recept. Zou ik je mogen vragen waarom je testosteron zou willen gebruiken? Groetjes Sharon
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Afgaande op die wat cryptische omschrijving heb ik een idee waarvoor het kan zijn.
JayDoe schreef: 14 mar 2025, 10:05 Voor uh.. redenen... :D
Is dat misschien voor wat meer libido?

In dat geval is het misschien beter om te wennen aan de nieuwe hormonale situatie.
Maar hierbij beperk ik mij met schrijven, want anders ga ik wellicht onbedoelde goede adviezen geven. Je schreef maar twee regeltjes tekst, dus weet ik eigenlijk ook te weinig.
Dit is ook nog eens het openbaar toegankelijke deel van het forum, terwijl dit een onderwerp zou kunnen zijn waarvan het beter is om het binnen besloten kring te houden.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
JayDoe
Voornaamwoorden: NL:Zij/haar EN:She/they

Bericht door JayDoe »

Jeste schreef: 15 mar 2025, 14:43 Afgaande op die wat cryptische omschrijving heb ik een idee waarvoor het kan zijn.
JayDoe schreef: 14 mar 2025, 10:05 Voor uh.. redenen... :D
Is dat misschien voor wat meer libido?

In dat geval is het misschien beter om te wennen aan de nieuwe hormonale situatie.
Maar hierbij beperk ik mij met schrijven, want anders ga ik wellicht onbedoelde goede adviezen geven. Je schreef maar twee regeltjes tekst, dus weet ik eigenlijk ook te weinig.
Dit is ook nog eens het openbaar toegankelijke deel van het forum, terwijl dit een onderwerp zou kunnen zijn waarvan het beter is om het binnen besloten kring te houden.
Ah, prima- haal het wel weg :]

...als ik wist hoe
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Maar hoe dan ook; het is wel goed om dit soort dingen bespreekbaar te maken (maar misschien wel in een omgeving die wat beslotener is).
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.