Voor uh.. redenen...
topical T/plaatselijke testosteron?
-
JayDoe
- Voornaamwoorden: NL:Zij/haar EN:She/they
topical T/plaatselijke testosteron?
Weet iemand hoe ik hier aan kom in nederland?
Voor uh.. redenen...
Voor uh.. redenen...
-
Sharoncher
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: topical T/plaatselijke testosteron?
Androgel wordt opgenomen door de huid. Maar is op recept. Zou ik je mogen vragen waarom je testosteron zou willen gebruiken? Groetjes Sharon
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Afgaande op die wat cryptische omschrijving heb ik een idee waarvoor het kan zijn.
In dat geval is het misschien beter om te wennen aan de nieuwe hormonale situatie.
Maar hierbij beperk ik mij met schrijven, want anders ga ik wellicht onbedoelde goede adviezen geven. Je schreef maar twee regeltjes tekst, dus weet ik eigenlijk ook te weinig.
Dit is ook nog eens het openbaar toegankelijke deel van het forum, terwijl dit een onderwerp zou kunnen zijn waarvan het beter is om het binnen besloten kring te houden.
Is dat misschien voor wat meer libido?
In dat geval is het misschien beter om te wennen aan de nieuwe hormonale situatie.
Maar hierbij beperk ik mij met schrijven, want anders ga ik wellicht onbedoelde goede adviezen geven. Je schreef maar twee regeltjes tekst, dus weet ik eigenlijk ook te weinig.
Dit is ook nog eens het openbaar toegankelijke deel van het forum, terwijl dit een onderwerp zou kunnen zijn waarvan het beter is om het binnen besloten kring te houden.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
JayDoe
- Voornaamwoorden: NL:Zij/haar EN:She/they
Ah, prima- haal het wel weg :]Jeste schreef: 15 mar 2025, 14:43 Afgaande op die wat cryptische omschrijving heb ik een idee waarvoor het kan zijn.Is dat misschien voor wat meer libido?
...als ik wist hoe
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Maar hoe dan ook; het is wel goed om dit soort dingen bespreekbaar te maken (maar misschien wel in een omgeving die wat beslotener is).
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.