Ik verveel me kapot, en heb veel heimwee naar en gedachtes aan vroeger (wellicht kan ik dat nu beter herinneren door de HRT); had toen ook best weinig maar dat wat ik had vond ik voldoende (ouders + oma bv.) maar steeds meer mensen vallen bij me weg en er komt niemand voor in de plaats waar ik echt iets aan heb (het liefste iemand waarmee ik kan samenwonen en leuke dingen ondernemen en die zoals een ouder altijd in de buurt is en om je geeft en je kan troosten).
Ben m’n vader vroeg verloren door een CVA en mijn oma is enkele jaren geleden ook overleden daaraan en mijn moeder heeft nu bijna 6 maanden geleden dit ook gekregen; daardoor ben ik erg bang en heb ik ook vrijwel niks meer aan haar en stoot ze me steeds meer af en moet ik alles zelf doen (waardoor ik vrijwel helemaal niks meer doe en soms maar wat voor me uit zit te staren). Had een hondje maar die heb ik inmiddels ook niet meer en ben ik verloren als puppy waar ik het ook nog erg moeilijk mee heb.
Ik heb hormoonproblemen en het kan flink mis gaan als dit niet goed ingesteld is, dit speelt ook steeds meer mee bij wat ik wil en kan.
Wil en kan niet alleen maar wat aanklooien in het leven en wat doelloos rondlopen en er verder niet toe doen en alleen maar gezeik over me heen krijgen zoals ik de afgelopen jaren heb gehad terwijl ik het alleen maar goed bedoel en leuk wil leven en werken.
Dit is even in een notendop wat me dwarszit en waarom ik me opgesloten voel in vele vormen (meer weet ik even op dit moment niet te noemen), wie herkent dit ook?