Gekke vraag aan FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190712

Re: Gekke vraag aan FTM

Bericht door Anon20190712 »

Nathan90 schreef:De enige gevolgen die ik heb van het binden (wat ik nu zo ongeveer al 2 jaar doe) is dat het borstweefsel dusdanig beschadigd is dat het allemaal heel los en hangerig is geworden.

Maar lijnen? Nee, heb ik ook nooit iets over gelezen eigenlijk. Weet je zeker dat de foto die je zag voor de operatie was? Lijnen onder de borst kunnen immers dan littekens zijn.

Heb ik ook last van, dat het borstweefsel is beschadigd na jaren binden. maar ik heb ook geen lijnen!
Dora

Bericht door Dora »

Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik kijk momenteel via mijn telefoon, dus misschien dat het daar aan ligt. Maar ik zie tussen de borst sowieso geen lijnen. En de lijnen eronder lijken voor mij gewoon doordat hij een beetje ineen en voorover zit.

Ik kijk later nog wel even op de laptop.
Anthony

Bericht door Anthony »

Het lijkt inderdaad op wat nathan zegt. (Ik heb wel een rode lijn er onder zitten) maar dat komt volgens mij gewoon door het overgewicht wat ik heb. Niet door het binden.
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Die lijn lijkt inderdaad meer gewoon vanwege de voorovergebogen houding en wat ineengezakte houding, wat Nathan zegt.

Dat is iets wat ieder mens wel zal hebben in die houding. Ook zonder binden dus.
Paul

Bericht door Paul »

Ik bind nog niet iedere dag, omdat ik bijvoorbeeld op werk nog niet uit de kast ben, maar tot heden toe geen verandering in de vorm van lijnen en rimpels. Hooguit een beetje een striem in mijn zij, maar dat is de volgende dag weer weg.
Mike

Bericht door Mike »

Ik heb nergens last van als ik bind en ik bind bijna iedere dag.
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Ik bind echt elke dag, als ik uit huis ga tenminste, en ik heb ook nergens last van. Het lijkt me idd eerder iets met te veel weefsel, dus als je wat steviger bent
Harro

Bericht door Harro »

Kan niet meer zonder mijn binders, heb geen last vann striemen of iets dergelijks.
Scheelt denk ik dat ik daar ook niet al te veel heb zitten (A), dat maakt ook veel verschil lijkt me
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

hoe en hoe lang iemand bind zal ook wel bepalen hoe het een en ander er uit komt te zien.
ik heb last van beschadiging van 't weefsel, heb wel een kleine cup maat, maar bind al sinds m'n 11e regelmatig. oftewel, ze begonnen net te groeien en ik was al in de weer met ducttape en dergelijke dingen om die handel weg te werken. Die foute manier van binden en al in de weer zijn daarmee voordat alles is volgroeid was zal ook wel invloed hebben gehad.