Nathan90 schreef:De enige gevolgen die ik heb van het binden (wat ik nu zo ongeveer al 2 jaar doe) is dat het borstweefsel dusdanig beschadigd is dat het allemaal heel los en hangerig is geworden.
Maar lijnen? Nee, heb ik ook nooit iets over gelezen eigenlijk. Weet je zeker dat de foto die je zag voor de operatie was? Lijnen onder de borst kunnen immers dan littekens zijn.
Heb ik ook last van, dat het borstweefsel is beschadigd na jaren binden. maar ik heb ook geen lijnen!
Ik kijk momenteel via mijn telefoon, dus misschien dat het daar aan ligt. Maar ik zie tussen de borst sowieso geen lijnen. En de lijnen eronder lijken voor mij gewoon doordat hij een beetje ineen en voorover zit.
Het lijkt inderdaad op wat nathan zegt. (Ik heb wel een rode lijn er onder zitten) maar dat komt volgens mij gewoon door het overgewicht wat ik heb. Niet door het binden.
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Ik bind nog niet iedere dag, omdat ik bijvoorbeeld op werk nog niet uit de kast ben, maar tot heden toe geen verandering in de vorm van lijnen en rimpels. Hooguit een beetje een striem in mijn zij, maar dat is de volgende dag weer weg.
Ik bind echt elke dag, als ik uit huis ga tenminste, en ik heb ook nergens last van. Het lijkt me idd eerder iets met te veel weefsel, dus als je wat steviger bent
Kan niet meer zonder mijn binders, heb geen last vann striemen of iets dergelijks.
Scheelt denk ik dat ik daar ook niet al te veel heb zitten (A), dat maakt ook veel verschil lijkt me
hoe en hoe lang iemand bind zal ook wel bepalen hoe het een en ander er uit komt te zien.
ik heb last van beschadiging van 't weefsel, heb wel een kleine cup maat, maar bind al sinds m'n 11e regelmatig. oftewel, ze begonnen net te groeien en ik was al in de weer met ducttape en dergelijke dingen om die handel weg te werken. Die foute manier van binden en al in de weer zijn daarmee voordat alles is volgroeid was zal ook wel invloed hebben gehad.