Tijdens mijn laatste verhuizing ben ik er achter gekomen dat ik wel veel kleding heb die ik niet draag omdat ik het te klein gekocht heb of toch niet leuk vind staan. Weggooien vind ik zonde, dus ik dacht misschien kan ik mensen er een plezier mee doen in ruil voor herenkleding.
Wat ik heb: Bikinis (M en L), slipjes (M), gekleurde bh´s (B cup push ups, M),lingerie (bodies, voornamelijk) (S en M), sexy topje (L), rokken (L/XL)kort, middellang en lang, een heupspijkerbroek (L/XL). Alles komt uit een boetiek, behalve de slipjes, die komen van de markt. De maten zijn niet erg betrouwbaat (is gebleken)

Ik kan wel even gewoon de omvang van dingen nameten en in cm.
Ik zal foto´s nemen, die kan ik wel per e-mail sturen.
Wat ik zoek: Onderbroeken (maakt niet uit welke soort, wel ook ongedragen graag

) XL, Korte broeken en bermudas, T-shirts en overhemden met korte mouwen, mogen oud zijn. Van de bovenkleding maakt de maat niet zoveel uit wat ik niet past wordt wel weer doogegeven. Maar zo´n beetje XL.
Ik wil dit graag met gesloten beurs doen, dus kijk maar hoeveel kleding en wat je er voor terug wilt sturen.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark