ruilen dames-herenkleding

Nieuwsberichten
Simão

ruilen dames-herenkleding

Bericht door Simão »

Tijdens mijn laatste verhuizing ben ik er achter gekomen dat ik wel veel kleding heb die ik niet draag omdat ik het te klein gekocht heb of toch niet leuk vind staan. Weggooien vind ik zonde, dus ik dacht misschien kan ik mensen er een plezier mee doen in ruil voor herenkleding.

Wat ik heb: Bikinis (M en L), slipjes (M), gekleurde bh´s (B cup push ups, M),lingerie (bodies, voornamelijk) (S en M), sexy topje (L), rokken (L/XL)kort, middellang en lang, een heupspijkerbroek (L/XL). Alles komt uit een boetiek, behalve de slipjes, die komen van de markt. De maten zijn niet erg betrouwbaat (is gebleken) ;) Ik kan wel even gewoon de omvang van dingen nameten en in cm.
Ik zal foto´s nemen, die kan ik wel per e-mail sturen.

Wat ik zoek: Onderbroeken (maakt niet uit welke soort, wel ook ongedragen graag ;) ) XL, Korte broeken en bermudas, T-shirts en overhemden met korte mouwen, mogen oud zijn. Van de bovenkleding maakt de maat niet zoveel uit wat ik niet past wordt wel weer doogegeven. Maar zo´n beetje XL.

Ik wil dit graag met gesloten beurs doen, dus kijk maar hoeveel kleding en wat je er voor terug wilt sturen.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Freetouch

Re: ruilen dames-herenkleding

Bericht door Freetouch »

Ik heb wel wat heren kleding, eigenlijk is het allemaal unisex...maar niets is maat XL.... Alles is M en soms L
wel een goed idee om het zo te ruilen...
“good enough”
Simão

Bericht door Simão »

Bepaalde M en L dingen pas ik wel hoor als het een beetje groot valt.

Bikinis
Dit is een maat 36:
Afbeelding

Dit is een L (nog in de originele verpakking):
Afbeelding

Deze heeft geen maat, want verstelbaar:
Afbeelding

Twee tops L:
Afbeelding

Bh tjes:
Afbeelding

Doorschijnende vlinderbroekjes L:
Afbeelding

De rest heb ik nog niet op de foto... Vanavond weer een sessie... :D
Wil ook wel ruilen tegen lakens en slopen (twijfelaar, bed is 1.20 ofzo) tweedehands.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Alle schepen zijn al achter me verbrandt of meegegeven aan een nicht voor mannen in Kenia. En die waren er heel erg blij mee.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Je hebt overigens wel een goede smaak...
“good enough”
Simão

Bericht door Simão »

Dank je. Nou ja, het gaat nu maar naar een goed doel. Er is een opvang voor verslaafden hier en die komen vaak met niks aan en dan is een beetje echt vrouwelijke kleding en lingerie een ongekende luxe, dus ik hoop dat ik wat meiden er blij mee kan maken.
De zigeunervrouwen (die ik het ook gun) hebben er niets aan, die gaan bijna allemaal in zwarte sobere gewaden. Hun mannen dulden geen frivoliteit.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Zojuist ook door oude kleren gegaan en gesplitst in wat rijp is om weggegooid te worden en wat naar een goed doel gaat .

Heb nog wat dingen die in goede staat zijn, hoef er niets voor terug.
Meeste is maat L, misschien dat er een M of XL tussen zit.
Misschien dat iemand ze wil, anders gaan ze ook de zak in.

Edit:Alles maar in zakken gedaan, blij dat ik er vanaf ben :)
Laatst gewijzigd door Sabrina op 10 sep 2013, 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Freetouch

Bericht door Freetouch »

:shock:
“good enough”
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Maar weer eens een oud topic naar boven gehaald.
Ik heb namelijk 2 jassen om weg te geven, maar in ruil voor iets anders mag natuurlijk ook.
Het zijn jongensjassen (maat 176). Hoewel ik, als androgyn persoon, graag jongenskleding draag en deze jassen wel mooi vind, doe ik ze toch weg. Met deze jassen zie ik er toch iets te mannelijk uit. Dat hoeft nou ook weer niet.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.