lekker uitzien

Make-up, kleding, en zo voort
Lise

Re: lekker uitzien

Bericht door Lise »

Angel schreef:
Lise schreef:ik heb ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit was gebleken dat of je jezelf knap vindt, behalve van wat je in de spiegel ziet, vooral heel erg te maken heeft met een bepaald stofje in je hoofd. een stofje dat sommige mensen in overvloed hebben en weer andere mensen te weinig. waardoor sommige mensen zichzelf er geweldig uit vinden zien, ongeacht wat de rest van de wereld vindt, terwijl anderen chronisch ontevreden zijn over hun uiterlijk hoe knap ze ook zijn.

maar goed, uit onderzoek is ook gebleken dat 85% van alle onderzoeken onzin zijn :)
Is dat stofje verkrijgbaar in tabletvorm hahaha :lol:
Hahaha, geweldig idee... Gat in de markt denk ik. Ik zou meteen naar de apotheek rennen.. :)
Veronica

Bericht door Veronica »

Angel schreef:maar is het niet zo dat iedereen daar moeite me heeft? Ik bedoel als ik naar me moeder kijk, die ziet er prachtig uit, is alles wat ik als vrouw wilde zijn ooit(1,65 meter, schoenmaat 36, maatje 36, prachtig haar) maar die is ook vreselijk onzeker over zichzelf,en zeker vond zij zichzelf niet lekker.

Ik denk dus dat er maar weinig mensen zijn die zichzelf lekker vinden :D
Hoe lang ben jij dan??

Ik ben erg kritisch over mezelf in de spiegel, maar soms echt heel soms wordt ik blij van wat ik in de spiegel zie, zelden maar toch.
Afbeelding
Angel

Bericht door Angel »

ongeveer 1,80
Veronica

Bericht door Veronica »

Angel schreef:ongeveer 1,80
Valt mee dus :) ik kwam een tijd terug een transgender die 1.90 was en nog eens hoge hakken droeg ;)
Afbeelding
Merel77

Bericht door Merel77 »

Meiden van 18 vinden zichzelf zelden mooi. Meestal komt dat gevoel pas als de rimpeltjes duidelijk zijn doorgebroken, als je cellulitis op je benen hebt en als je tieten al lang zijn gaan hangen.
Dus... de kunst van jezelf mooi vinden: ouder worden.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Merel77 schreef:Meiden van 18 vinden zichzelf zelden mooi. Meestal komt dat gevoel pas als de rimpeltjes duidelijk zijn doorgebroken, als je cellulitis op je benen hebt en als je tieten al lang zijn gaan hangen.
Dus... de kunst van jezelf mooi vinden: ouder worden.
:hug:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Angel

Bericht door Angel »

Veronica schreef:
Angel schreef:ongeveer 1,80
Valt mee dus :) ik kwam een tijd terug een transgender die 1.90 was en nog eens hoge hakken droeg ;)

Ik heb het nooit erg gevonden om 1,80 te zijn.

@Merel77, Telt het hebben van grijs haar ook? en de cellulitis op mijn benen heb ik ook al, en ik kan toch echt niet zonder BH de deur uit. Waar blijft de kunst van mezelf mooi vinden hahaha. :lol:
Veronica

Bericht door Veronica »

Grijze haren heb ik ook al, sinds mijn geboorte ;) (serieus)
Afbeelding
Angel

Bericht door Angel »

ik kreeg ze iets later :D
jacqueline

Bericht door jacqueline »

gelukkig hebben ze daar verf voor uitgevonden...ik wil niet straks gelijk als een ouwe muts door het leven...