Hahaha, geweldig idee... Gat in de markt denk ik. Ik zou meteen naar de apotheek rennen..Angel schreef:Is dat stofje verkrijgbaar in tabletvorm hahahaLise schreef:ik heb ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit was gebleken dat of je jezelf knap vindt, behalve van wat je in de spiegel ziet, vooral heel erg te maken heeft met een bepaald stofje in je hoofd. een stofje dat sommige mensen in overvloed hebben en weer andere mensen te weinig. waardoor sommige mensen zichzelf er geweldig uit vinden zien, ongeacht wat de rest van de wereld vindt, terwijl anderen chronisch ontevreden zijn over hun uiterlijk hoe knap ze ook zijn.
maar goed, uit onderzoek is ook gebleken dat 85% van alle onderzoeken onzin zijn
lekker uitzien
-
Lise
Re: lekker uitzien
-
Veronica
Hoe lang ben jij dan??Angel schreef:maar is het niet zo dat iedereen daar moeite me heeft? Ik bedoel als ik naar me moeder kijk, die ziet er prachtig uit, is alles wat ik als vrouw wilde zijn ooit(1,65 meter, schoenmaat 36, maatje 36, prachtig haar) maar die is ook vreselijk onzeker over zichzelf,en zeker vond zij zichzelf niet lekker.
Ik denk dus dat er maar weinig mensen zijn die zichzelf lekker vinden
Ik ben erg kritisch over mezelf in de spiegel, maar soms echt heel soms wordt ik blij van wat ik in de spiegel zie, zelden maar toch.
-
Angel
ongeveer 1,80
-
Veronica
Valt mee dusAngel schreef:ongeveer 1,80
-
Merel77
Meiden van 18 vinden zichzelf zelden mooi. Meestal komt dat gevoel pas als de rimpeltjes duidelijk zijn doorgebroken, als je cellulitis op je benen hebt en als je tieten al lang zijn gaan hangen.
Dus... de kunst van jezelf mooi vinden: ouder worden.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Merel77 schreef:Meiden van 18 vinden zichzelf zelden mooi. Meestal komt dat gevoel pas als de rimpeltjes duidelijk zijn doorgebroken, als je cellulitis op je benen hebt en als je tieten al lang zijn gaan hangen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Angel
Veronica schreef:Valt mee dusAngel schreef:ongeveer 1,80ik kwam een tijd terug een transgender die 1.90 was en nog eens hoge hakken droeg
Ik heb het nooit erg gevonden om 1,80 te zijn.
@Merel77, Telt het hebben van grijs haar ook? en de cellulitis op mijn benen heb ik ook al, en ik kan toch echt niet zonder BH de deur uit. Waar blijft de kunst van mezelf mooi vinden hahaha.
-
Veronica
-
Angel
ik kreeg ze iets later 
-
jacqueline
gelukkig hebben ze daar verf voor uitgevonden...ik wil niet straks gelijk als een ouwe muts door het leven...