Danielle schreef:Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord. Heupen die breder worden door een andere vetverdeling, en daardoor meer wiegen wel, maar kantelende bekkens niet. Heb je daar wat onderzoek over? Ik benieuwd naar hoe dat kantelen dan teweeg wordt gebracht.
Danielle schreef:Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord. Heupen die breder worden door een andere vetverdeling, en daardoor meer wiegen wel, maar kantelende bekkens niet. Heb je daar wat onderzoek over? Ik benieuwd naar hoe dat kantelen dan teweeg wordt gebracht.
Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Jer158 schreef:Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Ja stoorde mij ook heel erg, vond het heel erg confronterend.
Jer158 schreef:Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Kan het dus beter niet terugkijken als ik jullie zo hoor
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig
Ik heb ook net de derde aflevering gezien en vond de reacties schokkend. Aan de andere kant denk ik dat het ook wel ligt aan in wat voor een groep je kijkt, maar het blijft dat veel heteromannen toch een transvrouw als een man blijven zien en dat is om flink kwaad over te worden, ja.
@Tanja, of je moet kijken of niet is lastig te zeggen. De opzet van het programma vind ik wel leuk, ze steunen elkaar, er is elke week en ander thema en ze gaan leuk met elkaar om, en niet alles is even negatief, maar de transvrouwen met name worden gewoon niet als "echte vrouw" gezien.
Ik vind het wel goed dat er ook wordt getoond wat dit met de transvrouwen zelf doet.
Maar ik weet niet hoeveel cismensen dit soort programmas bekijkt.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Ik blijf het zelf wel kijken want ik zie veel herkenning erin en vind het ook erg leuk te zien dat ze elkaar echt wel goed steunen.
En ook dat ze veel facetten van het leven van een transgender belichten.
Ik moet de derde aflevering nog kijken en ben dat over een uurtje of 2 van plan als ik terug thuis ben. Ik ben nu al benieuwd naar deze hier net besproken aflevering.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home