TV tip, Love me gender

Nieuwsberichten
3B67-A22C

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door 3B67-A22C »

Danielle schreef:Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord. Heupen die breder worden door een andere vetverdeling, en daardoor meer wiegen wel, maar kantelende bekkens niet. Heb je daar wat onderzoek over? Ik benieuwd naar hoe dat kantelen dan teweeg wordt gebracht.
Dit is wat er op de Wiki staat:
Male-to-female hormone therapy causes the hips to rotate slightly forward because of changes in the tendons. Hip discomfort is not uncommon.
Maar meer dan dat kon ik dus ook niet vinden.
82c65d4a

Bericht door 82c65d4a »

Naomi schreef: Dit is wat er op de Wiki staat:
Ik flitste er al naar toe voor hun bronverwijzing, maar helaas: "This section does not cite any sources."
LiliFee

Bericht door LiliFee »

Danielle schreef:Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord. Heupen die breder worden door een andere vetverdeling, en daardoor meer wiegen wel, maar kantelende bekkens niet. Heb je daar wat onderzoek over? Ik benieuwd naar hoe dat kantelen dan teweeg wordt gebracht.
http://transgenderuniverse.com/2015/12/ ... der-woman/

Naja, ik heb het zelf sowieso aan den lijve ondervonden. Dus ja: je hebt er nu van gehoord 8-)
Jer158

Bericht door Jer158 »

Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Jer158 schreef:Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Ja stoorde mij ook heel erg, vond het heel erg confronterend.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Jer158 schreef:Net de derde uitzending gezien. Eigenlijk ben ik gewoon pislink vanwege al die mensen die weigeren verder te kijken dan het label transgender. Walgelijk.
Ja ik vond het ook erg! En werd er ook boos van
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Tanja »

Kan het dus beter niet terugkijken als ik jullie zo hoor
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat:
Simão

Bericht door Simão »

Ik heb ook net de derde aflevering gezien en vond de reacties schokkend. Aan de andere kant denk ik dat het ook wel ligt aan in wat voor een groep je kijkt, maar het blijft dat veel heteromannen toch een transvrouw als een man blijven zien en dat is om flink kwaad over te worden, ja.

@Tanja, of je moet kijken of niet is lastig te zeggen. De opzet van het programma vind ik wel leuk, ze steunen elkaar, er is elke week en ander thema en ze gaan leuk met elkaar om, en niet alles is even negatief, maar de transvrouwen met name worden gewoon niet als "echte vrouw" gezien.

Ik vind het wel goed dat er ook wordt getoond wat dit met de transvrouwen zelf doet.
Maar ik weet niet hoeveel cismensen dit soort programmas bekijkt.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Je hebt zeker wel een goed punt Simão.

Ik blijf het zelf wel kijken want ik zie veel herkenning erin en vind het ook erg leuk te zien dat ze elkaar echt wel goed steunen.
En ook dat ze veel facetten van het leven van een transgender belichten.
Charlotte_C

Bericht door Charlotte_C »

Ik moet de derde aflevering nog kijken en ben dat over een uurtje of 2 van plan als ik terug thuis ben. Ik ben nu al benieuwd naar deze hier net besproken aflevering.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home